Azramm33 Petyynut çok sağolun bebeğim dönmüş ama kanala girmemiş daha vajinal muayene de oldum. Tsk ederim 💜
Crnbzkrt Azramm33 ohh çok şükür çok sevindim sizin adınıza, kaç haftalıktı bebeğiniz? Siz döndüğünü hissetmiş miydiniz
Azramm33 humasultan3443 o hareketleri yaptım 2 gün sabah akşam olucak şekilde eşimin yardımıyla. Ve soğuk sıcak uygulamadım dün kontrolde dönmüştü ama kanala girmemiş daha . Hareketleri yapmadan önce tatlı yedim hareketlenmesini bekledim. Sizin için de dua edicem tsk ederim
Azramm33 Crnbzkrt 39 haftalık hayır hiç hissetmedim hatta kendimi sezeryan doğuma hazırladım doktorum da dönmez bu hafta da demişti
yarenaltinbasak Çok değişken bir durum ben 33 hafta makat gelişliyken daha yeni döndü hiç belli olmuyor
merakliblog Azramm33 benim arkadaşın 39a yakın dönmüştü 41e kadar da sancı bekledi normal doğurucam diye açılması olmayıp bebe de kocaman olunca mecburi sezaryen oldu. Yani döner inşallah istediğin gibi bi doğum da olur