Merhabalar ikinci gebeliğim ilki normal oldu ikinciyi de normal istiyorum ama 38 haftalık şuan ve makat gelişli doktorm pzt günü karar vericez büyük ihtimal le sezeryan olucak dedi . Son günler de dönen oldu mu YouTube de o hareketleri yapsam işe yarar mı ? Eşim çok riskli sakın yapmıcaksın ikinizi de riske atamam diyor napıcam ?