Burcum94 Bende yaşadım boş gebelik kese gelişti ama.brbek yoktu önce suni sancı ile.dusurmeye çalıştılar parça kaldı kürtaj yaptılar benimki kan pıhtılaşmasından dolayı olmuş kürtajdan sonra genetik test yaptır derim şuan 33 haftalık hamileyim iğne kullanıyorum bir sorun yaşamadım