HaticeeC cahillesohbetikestim son 96 🤲🏻💙🧿 Rabbim sağ sağlim kucaklarımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻
Ecekoraymom1722 cahillesohbetikestim kaç haftalıksınız benim kızım 32 haftalık doğmuştu şimdi oğlum olucak nasip olursa çok çektik kızımda 42 gün kuvezde kaldı bunda da öyle olucak diye korkuyorum sürekli yat yat bunaldım 😔
cahillesohbetikestim Ecekoraymom1722 25+6 yız daha iki haftadır evde sürekli yatıyorum ilaç kullanıyorum 😔
Ecekoraymom1722 cahillesohbetikestim bende 29+3 deyim vitamin ve erken doğumu önleyen bir ilaç verdi ciğer geliştirici iğne vurundum rabbim bilir artık sağ salim zamanında kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🥰
Sevinc-Berke cahillesohbetikestim Bizimde 40 gün kalacak insAllah 12′den sonra ama daha erken olacak sezaryan olduğum için 👣🐣🥰
iki_minik_annesi Merveikratanem hayirlisiyla kolayca dogum yaomani saglikla evlatlarini kucagina almanj nasip etsin Rabbim ya cok merak ediyorum ikizlerin dogumu zormu oluyo acaba 😁
Babymy cahillesohbetikestim benimde son 96 🥰 cinsiyet erkek 💙 sizde alt karın ağrısı var mı kızlar benim dünden beri karnımın alt kısmı ağrıyor
cahillesohbetikestim Babymy bende bir şey yok şimdilik arada sancılsrım oluyor erken doğum riskimizden dolayı 🙄😔
cahillesohbetikestim Babymy yalancı sancılar belimden karnıma vuran çok şükür durdurduk ama arada yokluyor yine
cahillesohbetikestim Ecekoraymom1722 Amin canım inşallah biraz daha beklesin büyüsün diye dua ediyoruz bizde 😔🤲