cahillesohbetikestim Cansurts inşallah canım bakalım hangisi önce gelecek 🤣 gerçi bizim erken doğum riskimiz var 😔
Cansurts cahillesohbetikestim Hadi hayırlısı olsun canım , Benim şimdiden sezaryen günüm belli 37. Haftada alınacak canım bazı sorunlardan dolayı şubatın başına denk geliyor sanırım
Feyzaveannesi cahillesohbetikestim Son 99 demeye 30 gün var ☺️ benimde hedefim ilk 200den aşağı inmekti şimdi de son 99 demek ☺️zaman çabuk geçiyor ☺️
cahillesohbetikestim Feyzaveannesi benimde ilk hedefim 200 dü sonra 140 sonra 99 bundan sonra ki de son 60 🤣
iki_minik_annesi Merveikratanem hayirlisiyla kolayca dogum yaomani saglikla evlatlarini kucagina almanj nasip etsin Rabbim ya cok merak ediyorum ikizlerin dogumu zormu oluyo acaba 😁
Fundabshn cahillesohbetikestim Maşallah bizimde son 47 💙 Rabbim hepimizi bir nefeste kurtarsın inşallah 🤲🏻💐