Kızlar 40+6 haftalık olduk benim oğlanın doğası yok hiç bir belirti
Nişan kanama felan yok doktorlardan duydum kadının biri 40+2 haftalık hamileydi ona artık bebeği doğurtalim zararlı bebeğe birşey olmasın dendiğini duydum endişeliyim açılmama bakiyolar rahim ağzında yumuşama var dendi bukdr
Birde bende ishal durumu var bu doğum belirtisi olabilir mi yani yaklaşmış olabilir mi napsam bilemedim devlete gidiyorum ..