mucizemizibekliyoruzz Merhabalar, E-bebekten anne yanı beşik aldım tabi bu 6-8 ay olana kadar kullanılabilir aralıkta doğum yapacağım kış bebeği olacağı için yorgan falan bakıyorum ama çok büyükler. Bizim ölçüler 70e 90. Ama nevresim takımları bile çok geniş ve büyük. Sizce beşiğimize uygun nerden bulabilirim yorgan, nevresim takımı vs.. ürünü de aşağıda paylaşıyorum teşekkürler şimdiden yardımlarınız için https://www.e-bebek.com/baby-plus-safe-side-anne-yani-besigi-p-byp-ap8021703g/
Bskrt mucizemizibekliyoruzz lastikli çarşaf diktirebilirsinz ama yorgan tehlikeli Uyku tulumu giydirmek en güzeli bence, hem hiç biyeri açılmıyor
mucizemizibekliyoruzz sudamlasi neden kullanmayın diyorlar? Battaniyemiz çok var yeter mi ki? yorganda olsun dedim battaniye belki rahatsız ederse diye ama ilk kez sizden duydum neden yorgan olmuyor?
mucizemizibekliyoruzz Deniz2961 hiç anlamıyorumda bu işlerden 😄 terziye mi diktirdiniz? Yatağın ölçüsüne göre çarşaf vs?
mucizemizibekliyoruzz Aysetnj anladım tamam teşekkür ederim. Peki nerden alabilirim bu ölçülerde biliyormusunuz hep çok büyükler çarşaflar... 🧐
Aysetnj mucizemizibekliyoruzz n11.com hepsi burada gbi sitelere bakabilirsin canm.. yada duz carsafi terziye falan verip lastik diktirebilirsin..
mucizemizibekliyoruzz Deniz2961 anladım. Bende bizim terziye sorayım bakayım o yapsın o zaman lastikli falan. Kolay olur hem lastikli olursa
mucizemizibekliyoruzz Guldenn ölçüler falan yazmıyor ki neye göre alcam 😬 Sanki çok güvenilir bi site değil gibi geldi.
ozgeozkanyldrm Ben daha düm diktirdim. Beşiğin ölçüsünü terziye verin lastikli carsaf istediginizi belirtin. Ben bir de takim olsun diye yastık kılıfını da diktirdim.
EdaKnayenkartal mucizemizibekliyoruzz bizde aldık dün geldi çok begendık 🐣🐣🐣 bende surda bekliyim cevapları 🤗
mucizemizibekliyoruzz sudamlasi internette yenidoğan uyku setlerine bakıyorum hepsinde yorgan var aslında. Evim kaloriferli aslında. İnce bi yorgan bile olabilir belki bilemedim
Gyyildiz Aynı beşikten almaya niyetliyiz bende iç yatağı nasıl uyku setini nasıl ayarlayacağım diye kara kara düşünüyorum. 🤗
mucizemizibekliyoruzz Gyyildiz iç yatağı güzel ekstra bişeye gerek yok. Bir tek nevresim takımı olayı nasıl olacak onu düşünüyorum 😄