NESLIHAN_ tam olarak aynı doğum yapmışız 40+1 benimde sabah gittim hastaneye akşam doğum yaptım benimde suyumu önden aldılar suni sancı aldım sancım yoktu açılmam da aynı sizinki gibi ve benimde kızım oldu ama açılma olayı bende bi anda oldu hızlı ilerlerdi çok kısa bi sürede 2 den 10 a çıktı bi anda rahim kolay inceldiği için olmuş tek fark benim dikişim fazla ve biraz zor bi doğum yaptım tam ıkınamadım beceremedim güçsüz kaldım