ezojuk panik olmayın sancıları az hissetmek istiyorsanız bağırıp çağırmak yerine sessizce geçmesini bekleyin 🙏 ben hastaneye gidene kadar pek birsey hissetmedim adet sancisi gibiydi hastaneye geçip nişanim gelince hissetmeye başladım. Yalancı sancılarim vajina kısmından gelirdi ama gerçek doğum sancilarim bel ve göbek kısmımdan gelmeye başlamıştı. Yalancı sancilarimi 35 den 40 haftaya kadar çektim. İkisi ayrı sancilarmis ben onu anladım