Deletedmom331 ahhh ne çektim o mantardan bi ben bilirim 😫 nasıl illet bişey tam geçti derken hop yeniden başlıyor . Fitil özel sabunlar kremler yoğurtlar sirkeler denemediğim şey kalmadı . Gebelik sürecinde bile şimdiye kadar 3 defa ayrı fitil kullandım . Valla ne yalan söyliyim artık pek temizliğime dikkat etmiyorum yok ayrı duş jelleri sabunlar fln derken oranın florasını bozmuşum bu yüzden sürekli oluyormuş. Çok şükür artık aklımda orda değil bu ara biraz rahatım umarım tekrarlamaz . Ufak tefek akıntım oluyor ama o da hamilelikten . İnşallah bi çözüm bulursun 🙏🏼🙏🏼