Rabiserkan ikramomm Gebelik var gözüküyor, bende kimyasaldan sonra hiç adet görmeden hamile kalmıstım 😇
Minik1Civciv ikramomm var canım benimde böyle çıkmıştı sonra baktım yarımşar sonra kıpkırmızı olmuş ikisi de 🥰
ikramomm Rabiserkan benim de beta 889 çıktı bakalım işte yarın kan vericem tekrar inşallah sağlıklıdır kese ne zaman gözüküyor 🥰🌸