Dilaneliz ikramomm teste göre var canım sağlıklı olsun inşallah ben de kimyasal gebelikten sonraki ay hamile kalmıştım 🥰
ydmayse ikramomm canım bence hamilelik var🥰 bende aynı durumdayım 22 Eylül ay kimyasal gebelik geçirdim bu ay yumurtlama günümü değerlendirdim 10 gün kadar sonra test yapacağım.. ama korkuyorum yine kimyasal tekrarlarsa diye🙏🏻
ikramomm ydmayse bende öyleyim acaba tekrarlar mı diye çok korkuyorum benim zaten öyle çok değerlendirmem olmadı düşükten sonda ama nasip 🥰🥰
BukCih Bende düşük yaptım 1 ay geçti Adet olmayınca test yaptım pozitifi gördüm başta ümitlenmek istemedim ama şuan 7 haftalık hamileyim inşallah hayırlı haberlerini alırız🥰
ikramomm BukCih ben adet olmamayı zaten normal görüyordum da betam kalmıştır ya da yanıltıyordur siye ümitlenmiyorum ama bakıcaz pazartesi bakalım hayırlısı bebiş iyidir inşallah bir sorunun yoktur güzel haberlerle dönerim umarım 🥰🥰