Mervetrkmenoglu Kızlar aksamdan beri az az iccamasirimda ıslaklık hissediyorum bi bez koydum ama hala islaklik var az az 39+2 gunluguz acaba suyummu geliyo karnimdada gaz sancisina benzer agrilar var hafiften ama
Balliko Mervetrkmenoglu eCzanede turnusollu pedler var canım su gelince farklı renk oluyor alabılırsın . Benım fos diye gelmedi suyum az az geldi ben altıma kaçırıyorum sanmıştım 😅35. Haftada doğum yaptım senınde günlerin gelmiş bence al riske girme 💕💙
HaticeTutkun Mervetrkmenoglu bende su gelisli dogumumu yaptim ama az az degildi sular bosaldi resmen sonrasinda devam etti surekli
Kivircikk Balliko benim de öyle canım hem enfeksiyonum var hemde sanki kaltima kaçırıyorum gibi sürekli ıslanıyor ve koku geliyor ilaç kulaniyorum enfeksiyon için de bakalım insalah geçer ama şu ıslaklık beni de tedirgin ediyor 34 haftaligim bende
SEmerry Balliko AA merhabalar benim de iki üç gündür su gibi sıvı geliyor ama birden boşalmıyor azar azar geliyor olabilir mi nasıl anlamıştınız siz
Mervetrkmenoglu Seraykrblt Sancim 5dakkaya bir geliyo nst bağladılar yok diyo ama ben çok fenayım sabah 8bucukda doktora çağırdı eğer dayanabilirsem o zamana dua edin canım galiba bugun gelecek
Kivircikk Mervetrkmenoglu asla eksik etmiyorum onu ama bekarligimdan beri enfeksiyonum var benim ne yaptıysam da geçmedi
Mihricannnnn Mervetrkmenoglu ayy çok heyecanlandım şimdi benimde 39+1 aynıyız bende bekliyorum canım senin erkek mi erkekler geç gelir diyorlar benimde akşam kasıklarımda sanki batma gibi bir Ağrı var ama geçiyor arada kasılmam oluyor
Mervetrkmenoglu Kivircikk Allah yardımcın olsun canim benimde çok sık olurdu çok dikkat etmeme rahmen
Mervetrkmenoglu Seraykrblt Saol kuzu geldim 6 7 cm acilmam vardi dogum başladı yatış yapılsin dendi suni sanci aldim ama çocuğun kalp atışları yavaşladı acil sezeryana alındım oglusum yanimda ya olsun biraz ağrılarım var darısı sizlere♥️
Mervetrkmenoglu Mihricannnnn Evet kuzum erkek geceden beri uyuyamadım 5dakkaya bir 1dakkalik rahim kasılması regl sancısı gibi değişik agrim var asla uyutmuyo sanci gelince sabah doktora gidicem inşallah hayırlı haber alırım darısı sana canım ♥️
Mervetrkmenoglu Mihricannnnn Saol kuzu geldim 6 7 cm acilmam vardi dogum başladı yatış yapılsin dendi suni sanci aldim ama çocuğun kalp atışları yavaşladı acil sezeryana alındım oglusum yanimda ya olsun biraz ağrılarım var darısı sizlere♥️
Balliko SEmerry merhabalar canım ben kontrolde anlamıştım 😅sonrasında doktor hemen yatış verdi . O yüzden bu konu hassas konu o turnusollu pedlerden alın . Umarım adınıda doğru yazıyorumdur 😅 eCzacı bilir zaten.