Sinoooom cinsiyetini 12.haftada öğrenmiştim ve hiç tereddüt etmediler yani kız demediler az kustum oğlumda 6.haftadan 12ye kadar geçtiydi sonra meyve çok yiyordum tavuk et karnım top gibiydi yoktu ama yukarıdaydi mide yanması yaptı o yüzden çok diş ağrısı çok vuruyordu erkeklerde kalsiyum kemik daha ağır olduğu içinmiş ben tatlı normal hayatta yemem ama oğlumda yarım tepsi baklava yemisimdir pişmaniye asermistim karpuz karın çizgisi bende de vardı yüzük testinde aşağı yukarı gitmişti tutmuştu yani