gldn065807 Sinoooom eksi yedim genellikle tatliyla alakam yoktu sivriydi karnım evet karın çizgisi vardı ve hamle değil gibi rahattım 10yil oldu 😅
Elifgoktug1 Sinoooom 2. Erkek bebeğe hamileyim iniside birbirinden çok farklı oldu🤭 bide bu sipam göstermedi bir süre gostermeyince kızdır dediler hatta ama degil🤭🤭🙈🙈 belirtilerle cinsiyet belirlemek çok zor ilk oğlumda bulantı 3 ay yoğun sürdü sonra geçti bunda tam geçiyor yine nuksediyor😫 ilk oğlumda çok tuzlu Turşu vs yedim bunda tam tersi tatlı yiyorum🙈🤭
Sinoooom Elifgoktug1 anladığım şu demekki kulaktan duyma şeylere inanmamak 🤦🏻♀️ Kız kendini saklar vs vs yok bulantı çok olur ama bebekten bebeğe değişen şeylermiş ☺️ Rabbim önce sağlıklı sonra bana da erkek nasip eder İnşALLAH 🥰
Arzuburak Benim ilk oğlum oldu ama hiç bulantı kusma olmadı ilk çilek istemiştim et çok yedim mesela ve oğlumun cinsiyetini çok erken öğrendim şimdi de 9 haftalık ikinciye hamileyim bunda çayı çok sevdim miğde bulantılarım var miğde yanması çok heyecanlıyım hepimiz inşallah sağ Salim kucağımıza alırız 😌😇😊🙂 birde kahve çok içen ben tiksindim
Sinoooom Arzuburak Amin İnşALLAH Rabbim hepimize sağlıklı huzurlu evlatlar versin 🥰 24 yaşındayım hiç et yemedim ama hamileliğim de yedim bir defa ama 🤦🏻♀️
Elifgoktug1 Sinoooom evet evet her gebelik farklı oluyor iki aynı cinsiyet iki farklı gebelik yasıyorum 🥰 Rabbım gönlünüze göre versin 🌸🤲
[silindi] Sinoooom sol kasığım inanılmaz ağrıyordu sürekli bi adet olucam hissi vardı, pişmiş salçalı soğanlı yemeklerden tiksinmiştim, karnım çok çabuk büyüdü, ilk zamanlar sinirliydim falan ama bance bunlargeçerli gerekçeler değil
Arzuburak Sinoooom bende normalde et yemeyen biriyim ama 9 ay çok güzel yedim 100 kiloya yakın girdim doğuma 🤣😂 yani ben oğlanda rahattım ama ikinci hamileliğim zor geçiyor sağlıklı olsunda inşallah allahım birde kızım olur 🙏🏻
NeseA Seacm kızımda 1 2 kere oldu ama erkek çocuklarımda olmadı. Ama eltimin erkekti 4 aya kadar kustu
Seacm NeseA Hemen hemen 8 haftalık gebeyim gündüz hiç bir şeyim yok uyku var halsizlik ve gaz var ama midem bulanmıyor akşamları arada bir bulantım var o kadar tuhaf mı sizce kusma olmaması
Ece003 Sinoooom benim erkek ama sürekli kız belirtilerim var 23. Haftayım az önce deli gibi turşu aşerdim yedim rahatladım 🤣