Betl Demet_akman rabbim yardımcın olsun bir avazda doğurmayi nasip etsin ☺️ Rabbi yessir ve la tuassir Rabbi temmim bi’l-hayr." “ Rabbim işimi kolaylaştır, zorlaştırma Rabbim işimi hayır ile tamamla.”
Ebrusamet07 Sağ salim kavuşun insaAllah 😍 darısı bize olsun 38+2 olduk ağrılar var ama belirtiler ve düzenli ağrı yok
Meryeminannesi1- Ebrusamet07 Bende 38 +2 deyim ne gibi belirtileriniz var ben iyice ümidi kestim çünkü gelmeyecek gibi
Kbra240 Demet_akman Rabbım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Bi avazda gelsin bebis inşallah sanada çok geçmiş olsun şimdiden Allah yardımcın olsun çok pozitif Bi dogum olur inşallah 🌸
Esrakly Demet_akman canım sancın felan var mı belirtilerin neler ? Ben 39.+2 yim hiç sancım felan yok ya bende doğurmak istiyorm
Nazi_Agayeva98 Esrakly bende abla 39+1 haftamdayam kasik bolgemde agri var bir tek fakat ne zaman gelecek kizim bilmiyorum korkuyorum gec gelir
Haticekocgennc Demet_akman summe sebile yesserah dua edin bı de rabbi yessir ve la tü assir rabbi temmim bilhayr Allah’ın izniyle kolay bı doğum olsun
Gunesim1 Demet_akman hadi darısı da başımıza 😍 Allah sağlıkla sıhhatle neşeyle hastaneden ayrılmayı nasip etsin inşallah 😊