Naz33 HillKse 8+2 haftalık 14.mart gözüküyor bakalım :) çok şanslıyım 14 haziran 2015 eşimle tanışma, 14 şubat nikahım 14 mart 2019 bebeğimin doğum günü olucak :)
HillKse osg başlarda vakit geçmiyor gibi geliyor. 10. Haftadayım ben de ama diyorum ooo Mart’a çok var. Bi bakacağız gelmiş bile 😂♥️
HillKse ygmrcglyncn son adet tarihi ile yeni yumurtalık oluşum ile başlatılıyor hamilelik ama bebeğin hangi gün oluştuğu kestirilemiyor o yüzden söylenen tarihte doğacak diye bi şey yok elbette ama sağlıkla gelsinler de bir gün erken bir gün geç ♥️👶🏻
oznursrm HillKse Amin canım benim daha çok var gibi geliyor ama öyle bir geçer ki günler.O günleride görürüz inşallah.Ben şuan cinsiyetini öğreneceğim günü sabırsızlıkla bekliyorum.☺️Rabbim bebeklerimizi korusun.
yyhulya HillKse Amin inşallah Allahım hepimize evlatlarımızı sağlıkla hayırlısıyla kucağımıza almamızı nasip etsin inşallah 👶🙏