SumsavMah kız boşver çıkmasın öylesi daha iyi. Ben 31 haftalığım gören içerde 3- 4 tane çocuk var sanıyor. Çatlaklar karnımın heryerinde harita oldum resmen. Yağ sürdüğüm halde bide. Acısı sızısı zaten tek başına yeter. Gece uyuyamıyosun dönemiyosun nefes alamıyorsun.. Nefes alamkyorum diye ağladığım günler oldu. Yürürken Önünü göremiyosun düşme korkusu cabası. Kocamla 1 haftadır ayrı yatıyoruz çünkü yatağa sığmıyoruz. Daha saysam ohooo. Gerçekten çıkmaması daha iyi bence