Ebruss12 Vallahi bende doğum yaptım dikişim yoktu çok şükür ama saatte 1 gelip baktılar gecenin yarısı bile geldiler çok şükür sabaha düzeldi ama sanki birşey batıyor gibiydi kontrole gittiğimde doktor karından baktı son kez git bir gayret bende 40’dan sonra spiral taktırıcam oda benim korkulu rüyam ilk kez taktırıcam bakalım🤦♀️🤷♀️