Elifff_1 hamileliğimi 5. Haftada öğrendim o günden 13.haftaya kadar duphaston kullandım. 7 haftada hafif bir kanamam olmuştu proluton iğne verdi 3 tane haftada bir kullandım üç hafta. Proluton düşük riskini önlüyor. Duphastonda bebeğin daha iyi tutunmasını sağlıyor. Çok şükür 20+4 teyiz bir sıkıntı yaşamadım 😊