Elifff_1 Kızlar benim kanamam oldu kahverengi doktoruma göründüm ama yerleşme kanaması dedi öyle demesine rağmen düşük riski olabilir deyip Duphaston diye ilaca ve proluton iğneye başlattı aranızda kullanan var mı ne işe yarıyor
Betfer Elifff_1 benim 9 haftada kanamam olmuştu doktor duphaston vermişti gebelik varsa tutunmayı yoksa da adet olmayı sağlıyormuş
Mrvtnl Elifff_1 duphaston u bilmiyorum ama pruloton u kullandım erken dogum riski için vermişti haftalık vurduruyordum bayagı yağlı bi iğne düşük riski içinde kullanılıyormuş ama☺️
[silindi] Elifff_1 hamileliğimi 5. Haftada öğrendim o günden 13.haftaya kadar duphaston kullandım. 7 haftada hafif bir kanamam olmuştu proluton iğne verdi 3 tane haftada bir kullandım üç hafta. Proluton düşük riskini önlüyor. Duphastonda bebeğin daha iyi tutunmasını sağlıyor. Çok şükür 20+4 teyiz bir sıkıntı yaşamadım 😊
Elifff_1 Betfer Betfer benimde 6. Haftamda oldu ilk gebeliğim bir de aklımda soru işareti oldu sorayım dedim çok teşekkür ederim
ZZeynepP1903 İlk baslarda prulotonu düşük için kullanmıstım sımdıde erken dogum riskim olduğu için haftada iki kere vuruluyorum 🤦🏻♀️
edayaz Iyi aksamlar bende 7 haftalik hamileyim kahve rengi kanamam oldu hastaneden geliyorum simdi doktor duphaston verdi kullanmam icin bi problem olmaz demi insallah kullanabilirim🤷🏻♀️
Elifff_1 edayaz benimde o şekil olmuştu çok korkmuştum gittiğimde yerleşme kanamasıdır dedi ama yine de ilaca başlattı sizinki de öyle bi durumdur diye düşünüyorum 🤔
edayaz Mervesmom1 cok tesekkür ederim canim 12 haftaya kadar birakma dedi bana sizede öyle birsey dendimi acaba birde sabah aksam 1 tane alcakmisim.
Mervesmom1 edayaz ben günde 3 tane kullanıyorum etkisi geçtiği an kanamam başlıyor ve bana tehliken geçene kadar kullanacaksın dedi 😑
edayaz Elifff_1 cok sagolun icimi rahatlattiniz☺️ allahim sag salim bebeklerimize kavusmayi nasip etsin sizede cok gecmis olsun❤️