gizzzy35 canım dörtlü testi kimi doktor gerek yok diyor ikili temiz çıkınca ama kimisi temiz çıksa da yapalım falan diyor sen aslında ikili temiz çıktı hocam dörtlü yaptırmayalim deseydin belki birşey varsa bile açıklardi ama doktorlar birşey görse saklamaz ki söyler benim doktor herşeyi patır patır soyluyir mesela bazı doktorlar 2 li tarama yaptırmak istiyor musun diye soruyormus benimki hiç sormadı ulturasyona girdim direk ensesini falan ölçtü kan ver ikili test için dedi