15 haftalık hamileyim bugün kontrolüm vardı. Doktorum haftaya 4lü tarama testi için çağırdı bende panik oldum. İkili testim iyi çıkmıştı. İyi çıkanlara gerek görülmüyor diye biliyordum. Evham yaptım ultrasonda kötü birşey mi gördü diye. Yardımcı olur musunuz 🥺