Gizemmiis abur cubur değilde tatlı krizlerim oluyor resmen.bekarken aylarca tatlı yemezdim,ekşi şeyler yerdim hergün. hatta çikolatanın yüzüne bakmazdım. Eşim tatlı sever birisi.diyorum verdin genlerini bu cocuğa hamile kaldıöımdan beri tatlı yemeden güne başlayamıyorum eksik hiss ediyorum. Umarım geçicidir.ama alıştım artık galiba doğurduktan sonra geçeceğini sanmıyorum