Gizemmiis Kızlar bu ara sürekli abur cubur yemek istiyorum. Jelibon, çikolata, bonibon 😔😔 Yemeyin diyorum ama yemeden de duramıyorum. Var mı böyle olan başkaaa😌😌😌🙄🤦
Kbra240 Gizemmiis bende cipse taktım şu sıralar 2 3 paket yerim rahat büyük boy hemde ama yememeye frenlemeye çalışıyorum kendimi cips aşığı oldum resmennn🤦♀️
Umudayolculuk36 Gizemmiis saatlerdir bende krizdeyim ya 😑😑😢😢😢 evde birşey yok eşimde kıyamıyır alıyor hiç faydalı değiş
Tugbamete Gizemmiis ay ben baharatlı çubuk kraker süt mısırlı balık kraker ve nutellaya taktım hergün yiyorum resmen 🙈
Kbra240 Gizemmiis valla geçmiyor artık kiloyu çok aldım gecsede ne çare salmış durumdayım😑 70 ile hamile kaldım 10 kilo almışım doğuma daha 1 ay 2 hafta falan var 😑
Civcivinannesiii Gizemmiis saol kuzum sanada☺gerci esim sayili koyuyo tabaga ama yinede nefsim köreliyo😂😂😂😂
Tugbamete Gizemmiis her gün bugün son diyorum ama ertesi gün eşimi arayıp zulam bitti kap gel diyorum aman napim buda can yani 😂😂
Mimik Ben de tutuku gibi cikulata kremali seylere takilmistim… Ama yedikten sonra kivvvraniyorum … Migdem yaniyor ve gaviscon bile gecirmiyor… Artik yemiyorum🥺
Mimik Gizemmiis 2 trimesterin sonunda, migde yanmalar tavan yapiyor… O aciyi yasamamak icin istesen de yemiyorsun🤣 cunku gecirmiyor hicbisey… Saglicakla insaAllah kuzum😘 Ben 27 deyim😅