Syma ceviz yiyerek down sendromunu geciremezsiniz, down sendromu ,kadının kromozomları en basta sayı olarak yanlış bölündüğü için olur,taaa döllenmenin öncesinde kadının hatalı bölünen kromozomu erkeğinkiyle buluşur, adı üstünde genetik hastalık, yanlış bölünen kromozom zaten bir daha cevizle düzelmez, ne olur insanları yanlış yönlendirmeyin yapmayın bunları.