NalanztrkAlp Merhaba arkadaşlar, bugün öğrendimki bebeğim erkekmiş.. sizden isim önerileri bekliyorum👶🏻😍
sudamlasi NalanztrkAlp ne tür isimlerden hoşlanırsın bilmem ama Ömer ve Ali ismine hayranım aklıma başka isim gelmiyo😊
deletedmom351 NalanztrkAlp Ben oldum olası Ali ismini çok beğenirim hiç eskimiyor bence kocamın da adı Ali birazda onun için 😂
Onurunannesi NalanztrkAlp bizimde erkek nasip olursa Onur Ensar'ımiz olacak 😍😍 eşimin isegi üzerine onur oldu bendende Ensar cıktı değişik erkek ismi olarak yenilerde Arel duydum çok da güzel duruyo bebiste😀👏
Mutlulugum Benimde oglum oluyor, esimin israri uzerine Kayra Aslan koyuyoruz. Hep istemis bende ustelemedim. Bana kalsa Yigit, Mert, Cesur gibi anlami yuksek olan isimler secerdim. 👋🏽💋(Bu ara moda olan Asaf isminide cok duyacaksin) 😒
NalanztrkAlp istanbulluanne Yağız a kadar verdik teyzesi😍😍 seninkiyle aynı gibi olcak ama yağız çok güzel bir isim👶🏻😍
zehracinar NalanztrkAlp Biz soyadımızı Kurucaz evlenmeden önce de karar vermiştik oğlumuz olursa Çınar kızımız olursa yaprak kurucaz dedik oğlumuz olucak ve Çınar kurucaz 💙
istanbulluanne NalanztrkAlp Evet gercekten çok güzel bir isim 😊 oğlumun adaşı Allah kucağımiza almayı da nasip etsin insalh canm 💙
NalanztrkAlp Herkese çok teşekkür ederim arkadaşlar☺️ Allah hepimizin bebeklerini sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah👶🏼🤰😇☺️☺️☺️