Ozfurmet Busra2013 bence bebişin de almıştır hiç zayıf gelmesin iyi bende öyle düşünüyorum ama normal diyorlar 🌸
Ozfurmet gldn065807 bence almıştır çünkü o haftaya görede iyi gramı rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🌸
gldn065807 Ozfurmet kilo takıntılı değilim sağlıkla gelsin yeter ki benim doktorum 24 haftaya kadar aslında grm ve boya bakmuyo kendi olmayınca başka doktor söyledi 😊
Hilal-95 Ozfurmet senın karnınla bebeğin kılosunun alakası yok kuzum 🤗 iç karnın geniştir beben alıyodur kiloyu yarasın inşallah 🙏🏻🙏🏻😄
Annesininbalii Busra2013 bende 21.haftadayim 20.hafta da kontrole gittiğimde 395 Gr di oğluşum. Bende 7kilo almışım 🤭