Ozfurmet Merhabalar 24+3 hamileyim bebeğimin cinsiyeti erkek gramı 672 sizin bu haftalarda kaç gramdı doktorum haftasına uyumlu dedi kendim hiç kilo almadım bu durumda normal mi ? 69-70 kg arasında hep gidip geliyordum normalde de şimdide öyle
Hilal-95 Ozfurmet benmde aynıydı kuzum 23 de felan normal dedi doktorum senın kilon snradan oynuyor 🤭🤭🤣 yanı benm öyle oldu 39 olcam 12 kilo aldım🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Busra2013 Ozfurmet benom bebekte bana zayıf geldı en son 20 haftalıken gıttım 300 gr 25 cmdı prensesım doktoe haftasına uyumlu dedı suan 23+3 pazartesı gıtcm ınsallah 600.700 görmüştür ben kendımde 12 kılo aldım 23+3 haftadayım
gldn065807 Ozfurmet en son 19+3 gittiğimde 300 gr 22 cm demişti prensesime 21 haftama giricem haftaya ayrıntılı var bakalım kaç grm olmuş ben kendim 500 grm almısim 59 kiloyum
MslAknn Ozfurmet benımde oglum 24 4 ken 700 du canım 28 haftalık gıtım 1300 du gayet normal 29 haftalığm 7 kılo aldm 😇😂
Papatya-Kokusu Busra2013 Ay bende yarın gidicem 20 haftalık olmus oluyoruz bakalım kaç gelicek inşaAllah haftasıyla uyumludur
Ozfurmet Busra2013 bence bebişin de almıştır hiç zayıf gelmesin iyi bende öyle düşünüyorum ama normal diyorlar 🌸
Annesininbalii Busra2013 bende 21.haftadayim 20.hafta da kontrole gittiğimde 395 Gr di oğluşum. Bende 7kilo almışım 🤭
Ozfurmet gldn065807 bence almıştır çünkü o haftaya görede iyi gramı rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🌸
Ada_kacira Ozfurmet canm ben en son 19+5 haftalıkken gitmiştim 365 gr çıktı oğlum şuan 22 haftalığım daha gitmedim bende merak ediyorum cinsiyete görede değişiyor doktor normal demişse stres yapıp bebeği etkilemesine izin verme ☺️
MerveNur- Ozfurmet benim 24te 770ti ama 6 gün öndeydi o hafta sonraki kontrolde haftasına uyumluydu. Yani sizinki de normal kilo alıyor endişelenmeyin
Busra2013 Papatya-Kokusu 300 gr 25 cm bana normal haftasına uyumlu dedı bakalım paartwsı 24 olcm o zmn kılosu nasıl bakalım😂
Defne2018 Ozfurmet benim 21 6 da 396 gram dı ultrasona göre 21 1 olarak gözüktü ama gayet iyi dedi dr bi sıkıntı yoktu iki hafta sonra gitcem 24 .haftadayken bakalım kaç olcak
Hilal-95 Ozfurmet senın karnınla bebeğin kılosunun alakası yok kuzum 🤗 iç karnın geniştir beben alıyodur kiloyu yarasın inşallah 🙏🏻🙏🏻😄