Busra_bayir Merhaba sevgili hamiş dostlarım , ilk gebeliğim kan uyuşmazlığı var ( ben rh-) aslında ilk gebelikte sorun olmadığını biliyorum ama ilk boş anım da buna sarıyorum . Benim gibi olanlar var mı ? Aşım 28. Haftada
AdenEva Busra_bayir evet normal birşey çok sık görülüyor. Ama hangi kısmını kafaya takıyorsunuz anlayamadım bi hastalık kötü birşey vs değil ki ipne oluyorsunuz sadece 🤷🏻♀️ Kendinizi strese sokmayın gayet normal sağlık konusunda da hiç bir sıkıntı yaşamazsınız 🙏🏻🙏🏻🙏🏻😇😇😇
FatihBatur Busra_bayir benim de eşimle aram da kan uyuşmazlığı var bu ikinci gebeliğim ilk gebeliğim de 28. Hafta da igne vuruldum bide doğum yaptığım gun tekrar vuruldum şimdi ikinci gebeliğim 29. Haftam da kontrolüm var ozaman tekrar vurulacağım
MommyTeacherandHappy Busra_bayir Merhabalar. 35+6 haftalık hamileyim. Eşimle uyuşmazlığımız var. İlk gebeliğim 28. Haftada aşımı oldum fakat nadir olsa da bu durum bize denk geldi indirekt coomb testim negatiften pozitife döndü negatif kalması gerekirken. Takip altındayım şimdilik titrasyon değeri ile takil ediyor doktorum. Kafanıza takılan bir durum tam olarak nedir?
Ceysii01 Busra_bayir benimde negatif esimin pozitif kan grubu her ay indirekt coombs test veriyorum :))
Busra_bayir AdenEva çok sağolun , sürekli araştırıyorum internette bi sürü kötü yorum aslında çok rahattım çok okudukça korku başladı açıkçası
AdenEva Busra_bayir internete başım ağrıyo yzınca da da tümör kanser beyin kanaması herşey çıkıyor 🤷🏻♀️ Kötü birşey olsa negatif kan grubu insanlar hiç bebek sahibi olamazdı. Benim de 0rh- ama bugüne kadar hiç kafama takmadım düşünmedim bile
demirmommm FatihBatur bebeğinizde sarılık oldu mu bizde de kan uyuşmazlığı var sarılık ihtimali yüksek diyorlar
Busra_bayir MommyTeacherandHappy tam olarak bu durum internette gördüm bu durumu nasıl oluyor , sizde veya bebekte bi durum yoktur inşallah MommyTeacherandHappy
FatihBatur Busra_bayir âmin insallah yoo bi sıkıntı olmadı çok şükür hamileliğin ilk haftası indirekt testi verdim orda bi sorun çıkmadığı icin doktorum da bir daha herhangi bir test falan istemedi
MommyTeacherandHappy Busra_bayir şimdilik korkulacak seviyede değil dedi doktorum takip ediliyor her hafta kan testi ile beklenedeyiz
cinarduru Kötü birsey değil korkmayın. Bendede war eşimle şlk hamileliğimdede vurunda 28 haftada ve doğumdan sonra şimdi ikinciye hamileyim 28 haftamda vurundum birde doğumdan sonra vuruncam tehbir amaçlı
Busra_bayir cinarduru çok teşekkür ederim . Sizde sağlıkla alın inşallah . Böyle şeyler duymaya çöm ihtiyacım var
Busra_bayir MommyTeacherandHappy inşallah sağlıkla alın kucağınıza bu normal mi peki konuşup sizide üzmek istemiyorum ama çok merak ediyorum ve buna engel olamıyorum
MommyTeacherandHappy Busra_bayir ben de çok endişeliydim. Sonucu görünce cok fazla korktum ama doktorum ilk gebelik ve endişe edecek bir durum yok takip edeceğiz dedi sakinleştirdi umarım her şey yolundadır dua edebiliyorum sadece şimdilik
Ceysii01 Busra_bayir Hayır Bebegin kani anne kanina gecmismi her ihtimale karsi her ay kan alip bu teste bakiyolar
cinarduru Busra_bayir amiinn insaAllahh cümlemiz Busra_bayir amin insaAllahh. Sizde bütün annelerde bebeklerini hayırla sağlıkla kucaklarına alırlar insaAllah 🤲🏻
Merveonay Busra_bayir benle eşimde yok ama annemle babamda vardı canım annem benden sonra bir iğne vurulmuş kardeşimdede sorun olmadı şükür annemin zamanında doğumdan 48 saat içinde vurulması gerekiyormuştu tabi yıllar geçti sen doktorunla görüş en güzeli