Alparslaninannesii sanslibiranne var gibi sanki cnm cok çok yeni görmüyor birkaç gün test yap koyulaşınca beta ver bence
sanslibiranne Alparslaninannesii bu program iyi ki var beni anlayan yorum yazan herkese teşekkür ederim
Halime0638 sanslibiranne sanslibiranne bu testi bilmem ama si en ucuz test varya 5 tl ye veriyorlar küçük beyaz ben onda öğrenmiştim 😂😂 inanılmaz derece zordu görmek eşim bana sen kafayı yemişsin falan diyordu hatta 😂😂😂 dur ya bulabilirsem aticam onu seninki bana gore baya belli
Beyzabeser Ben adetime 3 gün kala erken gebelik testi ile öğrenmiştim çok çok silik çizgi çıkmıştı. Bence var gibi hayırlı olsun inşallah 🌸
Bfduam asdfg3 sürekli test alışkanlık oluyor:) Ovülasyonla takip etmiş miydin yumurtlamayı evetse adete bi hafta kala yumurtlamanın kaçıncı günüydü?
sanslibiranne Bfduam Bfduam evet ovülasyonla takip ettim yumurtlama ve çatlama gününü değerlendirdik. Adetin 12. Günü
asdfg3 Bfduam ovulasyonla takip vs etmedim gebelige karar verdiğimiz zaman direkt gebe kalmistim zaten testi yaptiktan sonra da kan verdim yine adet tarihim gelmeden beta hcg 234 cikti. Yani adet gecikmesi beklemedim hic😊
Bfduam sanslibiranne inş vardır canım, Aslında diğer arkadaşa sormuştum:) Hayırlı olsun inş betayla netleşince rahatlarsınız:)