33+2 bugün kontrole gittim bebis 2kilo 237 gram boyuda 47 santim güzel mi size amacım bebekleri falan kıyaslamak değil linçci tayfa gelmeden soyliyim de ilk hamileliğin olduğu için bilmiyorum ondan size soruyorum doktoruma sordum iyi mi diye verdiği cevap pek hoşuma gitmedi ondan size Bi sorayım dedim 🌸🌸