Mervee522 7 haziranda spinal olmuştum. Doğum öncesi zaten bol bol yürüyordum, doğumdan sonrada direk uyuşukluğum geçince eşimle koridorla yürümeye başladım direk. İster istemez çok çok az ağrınız oluyor. İlk gün hissettim sadece sonraki günler çok hızlı toparladım cok şükür. Annem yanımdaydı ama gayet bebeğimlede ilgileniyordum. Herkesde farklı ilerliyor tabiki bu süreç. Net çözüm kesinlikle yürüyün🦋