2cocukannesiiii sessiz_oyuncu nasıl yani ben yüzyıl ile yeni konuştum 4000 istedi sezeryan için doktor farkı mı var acaba
2cocukannesiiii Avukat_Anne MasaAllah bende 31 haftalık hamileyim çiğdem hanıma gidiyorum 😍 en son ne zaman görüştünüz doğum ücretini
Balanneee KubraAydin şöyle söyliyim diğer iki hamileliğimde medikale gitmiştim ordaki doktor kadar ilgili değil
dudininannesi Feyza-nur Al komşu sayılırız 😂 işbankasının yanından aşağı komple indin mi karşıdayım bende
elifenes20 53rye biz başından beri kızımı bile sibel hanımda öğrendim 5 haftalıktı tanıştığımız şimdi 38 bitti bile çok memnunum normalde özeller hep sezeryana teşvik ederler felan derler ama doktorumuz bana dahi bırakmadan normale karar verdi ne zaman istesem her saat ulaştım kafama ne takılıyorsa rahatlıkla konuşabiliyorum birde güler yüzlü ve çok tatlı bir doktor kendileri çok şanslı hissediyorum kendimi en başından doğumuma kadar nasipse yapacak sizde zaten doğum serüveninizde göreceksinizdir samimiyetini doğum yaponcada nasip olursa yine burda anlatmayı düşğnüyorum zaten post açıp umarım oda sorunsuz gider bakalım
53rye elifenes20 teşekkür ederim içimi rahatlattın biraz daha bende 30 haftalığım bende sevdim açıkçası bende Sibel hanımla devam edeceğim gibi görünüyor ☺️Doğumdan sonrada yazarsanız kesinlikle cok iyi olur benim için de 🙏🏻☺️
Mervenurns Herkese selam Ben de Gebze’den:) Tatlıkuyu mahallesindeyim ancak doktorum Pendik’te :) 37.haftaya girdik bugün
Gamzeparlak1 elifenes20 Dogum hikayenizi dört gözle bekliyorum ,ben de Sibel hanıma gidiyorum,doğum korkum var. Sezeryan istiyorum dedim,bı muayene edeyim ona göre konuşalım dedi. Bakalım neler olacak?
elifenes20 Gamzeparlak1 Rabbim bütün anne adaylarımızı hangi doğum olursa olsun bebişlerine sağlıkla kavuşmak nasip eder inşallah kızlar doğum yaptıktan sonra inşallah ilk işim yazmak olucak umarım pozitif bir şekilde yazarım 🤗
Gamzeparlak1 elifenes20 inşallah az kalmis sizin,fuzlw haberlerini okumak dileğiyle kendinize iyi bakın.