53rye biz başından beri kızımı bile sibel hanımda öğrendim 5 haftalıktı tanıştığımız şimdi 38 bitti bile çok memnunum normalde özeller hep sezeryana teşvik ederler felan derler ama doktorumuz bana dahi bırakmadan normale karar verdi ne zaman istesem her saat ulaştım kafama ne takılıyorsa rahatlıkla konuşabiliyorum birde güler yüzlü ve çok tatlı bir doktor kendileri çok şanslı hissediyorum kendimi en başından doğumuma kadar nasipse yapacak sizde zaten doğum serüveninizde göreceksinizdir samimiyetini doğum yaponcada nasip olursa yine burda anlatmayı düşğnüyorum zaten post açıp umarım oda sorunsuz gider bakalım