ozlemsimsek27_ Meryemtolga maşallah Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah acısını göstermesin inşallah 🤲🤲🤲
M_kemal Meryemtolga Hiç belli olmaz inanın. Benim bebeğimin de kesesi fasulye gibiydi, herkes erkek diyordu, rüyasında görenler falan oldu. Ama cinsiyetimiz kızmış. Allah hayırlı evlat versin, kızı erkeği hiç önemli değil ☺️ Yeter ki sağlıklı olsunlar
minik4550 M_kemal banada herkes öyle diyo bi kizim var bu oğlan diyo herkes benim için önemi yok ben saglikli bi gebelik geçireyim bebekte saglikli olsunda hic bi önemi uok kiz erkek 🥰
M_kemal minik4550 kız olursa büyük kızınıza can yoldaşı olur, arkadaş olur. Erkek olursa da iki cinsiyeti de yaşamış olursunuz. Her türlü güzel 🥰
535arss Meryemtolga masallah subhanallah rabbım saglıkla kucagına almayı nasıp etsın hayırlı evlat olsun ınsllah 💙🥰