Meryemtolga Deletedmom9823 zaten buyuk ihtimalle oyle olacak su anda evet hareketini hissetmem imkansız ama hala yerlesme agrisi gibi agrilarim devam ediyo ve gunduz hic birseyim yok gece 12 den sonra kasiklarim ozellikle sag kasigim agrimaya başlıyor 🤣 dedim simdiden gece uyumayacagini belli etti🤣
Lavantakokusu Meryemtolga aynen öyle, zaten biraz daha büyüsün hareketlerinden de anlarsın, o zamana kadar sakin ol rahat ol 🤗
Aycha Meryemtolga Tebrikler, hayırlı uğurlu olsun inşallah. Kolay bir hamilelik, doğum ve hayırlı, sağlıklı evlat dilerim.
Meryemtolga Deletedmom9823 yaaaa bendr bakmistim nette oyle yasiyordu kiz kesesi yuvarlak erkek kesesi boyle fasulye gibi olurmus. Aile de ikiye bolunmus durumda kimi erkek diyo kimi kiz bakalim. Genelde kacinci haftada belli oluyo cinsiyet
Meryemtolga Senamasal ben kiz istiyordum ya tabiki saglik ama hep kizim olsun isterdim bakalim rabbim hangisini yollayacak bize🧿♥️ Belli olur olmaz yazarim♥️
M_kemal Meryemtolga Hiç belli olmaz inanın. Benim bebeğimin de kesesi fasulye gibiydi, herkes erkek diyordu, rüyasında görenler falan oldu. Ama cinsiyetimiz kızmış. Allah hayırlı evlat versin, kızı erkeği hiç önemli değil ☺️ Yeter ki sağlıklı olsunlar
minik4550 Meryemtolga bebeği 7 haftadami gördünüz kalp atisi felan bende haftaya 6+2 de gitsem gorurmuyum insallah
Meryemtolga minik4550 evet 7+2 de gorduk dinledik cok sukur ama kalp atisini az duyduk cunku ben kilolu bi anneyim o yuzden cok net duyulmadi ama kalp atisi var 11. Haftada tekrar gidecegim o zaman net duyulur dedi doktor.