EylulHifaa Dilosseee canım sancılarım baya yoğun şekilde oldu yanni bi süre hep 10 dakika da bir sancı geldi gitti ama sonra 2 saat boyunca böyle sürdü sonra geçti nedense arada sadece yokluyor hafif hafif zaten uyumuşum şuan iyiyim tekrar olur mu bilmiyorum
Dilosseee EylulHifaa bugün yarın doğum olur o zaman canım gelip gittiğine göre acaba gaz sancısı da değilmiydi tekrar olursa dk tut
EylulHifaa Dilosseee canım hiç gaz sancısı gibi değildi çünkü aşırı derecede belime baskı oluyordu sancı geldiği an kasıklarım falan çok kötü oluyordu bebekde sanki aşağıya baskı yapıyordu. şuanda da sadece belimde hafif hafif ağrı var
saykoogg EylulHifaa aynısını yaşıyorum bende bilmiyorum doğum sancısımı doktorum suyun nişanın gelmeden gelme demişti acaba bu sancıyla suyum gelir mi yoksa su gelmeden mi doğurucaz :((((
EylulHifaa saykoogg hiç bilmiyorum canım valla ne suyum ne nişanım ikiside gelmedi henüz☺️ zaten sancılarım geçti şuan sadece belimde hafif ağrı var tekrar gelir mi o sancılar yoksa su nişan mı gelir bilmiyorum bekliycez artık🥰
Haticekocgennc EylulHifaa ben de sancilaniyorum şu an . Kaç haftalikti iz ben 39+2. Bugün alttan muayene oldum bebeği uyardı o galiba. 2 buçuk cm acilma var dedi . Eve geldim duş aldım du an kendimi dinliyorum sancım geliyo
EylulHifaa Haticekocgennc ben 37+2 yim canım alttan muayene yaptıysa evet uyarma yapmış olabilir takip et sancılarını hayırlısıyla kucağına alırsın inşallah zamanın gelmiş artık
edanurciftci EylulHifaa evin için de biraz yürüyüş yap hareket et dinlen sonrada eğer geçmez hala uzun bi süre devam ediyorsa gitmelisin benim de oluyor ama sonra geçiyor aralıksız ağrılar sancı
EylulHifaa edanurciftci canım baya ben 2 saat o sancıyı 10 dakikada gelip 30-40 saniye sürmesi şeklinde çektim ama sonra biraz geçti derken uyuya kaldım ve uyandığımda ağrım geçmişti şuan da da sadece belimde baskı ağrı hissediyorum hafif şekilde
Aysell88 Umarım yakındır hepimiz bekliyoruz 🤲🤲 bir sancılar var bende alt tarafım çok dolgun hep çişim gelmiş hissi var 🙄🙈 bekliyorum bakalım
EylulHifaa Dilosseee amin canım benim 🙏🏻 benim enfeksiyonum da var fitil kullanıyordum iki gündür bugün yataktan kalkınca birden akıntım oldu tutamadım acaba dedim su mu yoksa fitilden kaynaklı mı bilemedim valla ama şuan yok su olsa devam eder di değil mi