EylulHifaa Kızlar adet ağrısı gibi ağrım var 1 saattir gittikçe artıyor belime ve karnıma vuruyor ağrı doğum sancısı olabilir mi
Oya54 EylulHifaa Benimde öyle olmuştu normal sancı sanmıştım uyumuştum sonra gece şiddetli sancıyla suyumun gelmesiyle farkettim.Sizin kaçıncı hafta
Zeyyyn EylulHifaa ılık bir duşa girin geçmiyorsa doğum sancısıdır belden kasıklara vuruyor dayanamlck kadar oluyor valla yazmıştı biri secde ettirir diye ben doğumda yerlere yatmştm
yamacinannesii EylulHifaa Benim de öyleydi sabahtan akşama doğru 10dakikada bire düştü o belden kasıklara giden ağrı suyum patladıktan sonra olmaya başladı o gece de hastaneye yattım sabahı doğum yaptım
saykoogg EylulHifaa aynısını yaşıyorum bende bilmiyorum doğum sancısımı doktorum suyun nişanın gelmeden gelme demişti acaba bu sancıyla suyum gelir mi yoksa su gelmeden mi doğurucaz :((((
EylulHifaa Zeyyyn cidden dediğiniz gibi artarsa eğer secde ettirir o derece ağrım var artarsa fena olurum keskin bir ağrı çünkü
Dilosseee EylulHifaa sancınızı takip edin bakın 10 dk da kaç kere sancı giriyor düzenliyse yalancı sancı değildir yada yarım saat için De bakın kaç kere sancı oluyor
Dilosseee EylulHifaa 10 dk da en az 3 defa olursa belki de yeni yeni başlıyor sancılar hala nasıl var mı belden de vuruyor mu benim belden vurduğu zaman sandalyede oturuyordum kalkamıyorum geçince kalkıyordum
EylulHifaa Dilosseee belimden karnıma vuruyor belde baskıyı daha çok hissediyorum uzandım karnımdaki ağrı uzanınca hafifliyor ama belimdeki hafiflemiyor baskıyı kalçama doğru hissediyorum
EylulHifaa Dilosseee 10 dakika da bir gelmeye ve gelincede 30 saniye falan sürüyo kasılıyor karnım ağrıyor sonra hafifliyor bi 10 dakika sonra gine geliyor
Dilosseee EylulHifaa kaçana doğruysa ıkınma hissi de geliyor mu bebek kendini aşağı bırakıyor yavaş yavaş ondan
Mk34 Doktorunuzun numarası yok mu bi konuşsanız.Ağrınız giderek artarsa ve düzenli olursa gerçek kasılmadır
EylulHifaa Dilosseee canım sancılarım baya yoğun şekilde oldu yanni bi süre hep 10 dakika da bir sancı geldi gitti ama sonra 2 saat boyunca böyle sürdü sonra geçti nedense arada sadece yokluyor hafif hafif zaten uyumuşum şuan iyiyim tekrar olur mu bilmiyorum