UmutveAnnesii Pendik yüzyıl da arkadaşım doğum yaptı esra hanıma gidiyordu. Doğuma aldığı gün 1 cm le suyunu patlattı daha sonra mesai saati bitti yarım bıraktı gitti , nöbetçi doktora sezeryan oldu en son. Hastaneyi beğeniyordum ama hastanenin bi prosedürüymüş doğuma gelmiyormuş doktorlar. Şimdi Gebze yüzyıla Seher Çınar’a gidiyorum ben memnunum. Pendik yüzyıldakiler doğum gece olursa gelmiyor bilginiz olsun