Sametnida ne güzell sizin baya ilerlemiş maşallah bende o günlere sağlıkla gelmeyi diliyorum ilk aylarda sanki zaman hiç geçmiyor🥰 evett şebnem hanım bitane bende çok soru soruyorum hele başlarda sürekli kahverengi lekelenmem oluyordu mesaj atıyordum hemen gel bakalım randevuya gerek yok diyodu gidip direk kayıt açtırıyodum sağolsun hep yardımcı oluyor için rahatlasın gel muayene edelim evde panik yapma diyor sürekli🥰 daha önce gebelik kayıplarım oldu benim o yüzden tedirginlik çok var ama şebnem hanımın bana uğurlu geldiğine inanıyorum inşallah böyle devam eder🙏