Annesininprensesleri Kizlar doğumdan sonra hangi yolu en etkili buluyosnz tecrübeli hanimlardan Bilgi bekliyorum 😁
Cimen1409 Annesininprensesleri ben ilk çocuktan sonra spiral taktım 10 yıllık sonra çıkardım kızım 12 yaşında 35+2 haftalık hamileyim ama bazılarında kayma oluyormuş
Cilekliruyam Annesininprensesleri eşim prezervatif kullanırken hamile kaldım o yüzden bu sefer spiral deniycem doğumdan sonra bakalım 😂
Nonamirce Annesininprensesleri deneye deneye size uygun olanı bulursunuz ancak. Ben iki kere spiral taktım kaydı. Doğum kontrol hapları bazıları bana yaramadı. Onları da denedim öyle korundum çünkü Başka seçeceğimiz kalmadı.
Prens1prenses2 Annesininprensesleri En çok merak ettiğim konu valla 3. Gebeliğim bu doğumdan sonra ne yapacağım diye düşünüyorum çevremde bir çok kişi spiral taktırmış çoğu da memnun bende doğumdan sonra ilk adet olduğumda hemen gidip taktıracam inşallah memnun kalırım ablam kaç kere takmış hep kaymış Rahimi aşagıda olduğu için inşallah bana olurda hiç çıkarmam
Annesininprensesleri Cimen1409 çevremde spiral takanlar genelde hiç memnun kalmadiklarini söylüyorlar bende korkuyrum açıkçası
Cimen1409 Annesininprensesleri benimde cevremde var bi arkadaşım hariç herkes memnun onda kayma olmuştu hamıle kaldı
Ruveydahifa Benim 2.gebeliğim spiral taktıracağım ben herkesin bünyesi faklı o yüzden kontrolleri aksatmamakta fayda var kayma vs oluyormuş spiral + prezervatif en iyisi 👍🏻
Annesininprensesleri [silindi] onunla da hamile kalınabilir kayma gibi bisi olursa diyorlar bu ne kadar doğru acaba
Ruveydahifa Annesininprensesleri prezervatif kullandık bikac kere kullanmadık 2 yıl sonra hamile kaldım 🙊
Deletedmom16362 Annesininprensesleri Benim 2.cocugum kismetse. 30 yaşımdayım. E 2.de büyüsün biraz öyle düşüneyim desem 3.yu en az 34 te dogururum. 3.yü de istemiyoruz,allah isteyene versin ins😂
Annesininprensesleri Yani en etkilisini arıyorum ilkinde coook yollara baş vurdum ama öyle iste bunu yapayım dedgm bisi bulamadm ben riske atamam kesinlikle benm en az 4 yil hamile kalmamam gerek öyle bazilari yanlışlıkla oluyo diyorlar öyle bi lüksüm yok😣
Annesininprensesleri Nonamirce bende ilkinde iğneler haplar prezervatifler yol kalmadi ama hep korkuyla geçti günlerim ne yapacmm başka yol yokmuuu😰
Nonamirce Annesininprensesleri kaliteli doğum kontrol haplarını deneyin ama saati saatine almanız gerekiyor
guzel_anne1 Annesininprensesleri evet evet onu bilemiyormuşsunuz. Biz geri çekilme yöntemi ile korunuyorduk ve çok da mantıklı oluyor bence spiral ya da prezervatiften
Annesininprensesleri Nonamirce Ben bir sürü degistrdm resmen dengemi bozmuslardiii anlatamam bide unutkanm aşırı hep unuturdum hamile kalmadiysam da hem hap içerdim hemde aferdrsnz eşimin içime boşalmasina izin vermezdm korkudan
Cimen1409 Annesininprensesleri ben hiç yaşamadım sadece ilk başlarda bacak ağrım çok oluyordu o kadar