marbling10 bn bebek icin uzun kollu zibin ve ic atlet koydum. Gobek bagini koruyanindan. Senin koyduğun hangisi bilmiyorum. Ama ic atletine cok ihtiyac oluyo. Bebek yagi, sut saklama poseti (sutum akarsa onlarda muhafaza ederim diye) gogus kremi, emzik (belki tutar), bebek temizleme pamuğu(bebegin yuzunu silmek icin. Islak mendil kullanmak istemiyorum) emzirme sutyeni, ameliyattan cikinca hemen isinmak icin sicak su torbasi alabilirsin. Kalin patik, kasik catal picak tabak bardak koydum bn. Hastanede cok yattim ve hep ihtiyacim olmustur. Simdilik aklima gelen bunlar. Bebek kiyafetini 4 takim aldim yanima. 2 si 10 lu takim, digerleri 2 li takim zibin ic atlet ve icine patikli don corap eldiven sapka kilotlu corap ekledim. Birde pelus kundak aldim.