marbling10 3 doğumum var canım kirliler için poşet al, biberon al sütün gelmezse mama verebilirsin, çünkü ben diğer 2 sezeryanimda direk sütüm geldi ama sonuncuda 3 gün gelmedi hastane kantininden mama aldık biberon almıştım yanıma iyiki de almışım, bide herşeyi kilitli poşet e kat kullanmadigin olursa eve gelince direk temiz temiz yerine bırakırsın hastane mikrobunu almadan , mesela her hastane çıkışı takımını bir kilitli poşet e kat, poşete giren ne varsa düzenli bir şekilde kat çünkü elini atınca bişey bulamiyorsun çantada karışıyor herşey bu şekilde daha düzenli olur, fazlalarinda var ama yazmim