Gzm23 2 doz değil bir sonraki mayıs ayında yani doğumdan sonra sizi niye bu konuda tedirgin ettikler anlamadım ki normal bi hamilelik süreci bende sağlık ocağında oldum hiçte ultrasonla bakılmadı doktorum zaten ilk bilgiyi verdi şu haftalarda tetanoz olacaksın diye 🤷🏻♀️