Gzm23 ilk dozum 22 haftalıkken yapıldı kol agrım oldu karnımda kasılma ve 3 gün bebek hareketlerini hissetmeme oldu doktoruma sorduğumda bazı gebelerde olabildiğini söyledi. 1 ay sonra 2. Dozumu oldum yine kol agrısı ve bebek hareketinde azalma oldu şükür düzeldi. Kişiden kişiye değişebiliyor yani bazı gebelerde kol agrısı dışında hiçbir etkisi olmuyor o yüzden hareketini iyice hissetmeye başladığınız 21. 22. Haftalarda yaptırmak daha mantıklı