linaaryaa
Herkes yargılamış seni o kadar iyi anlıyorum ki bnde aynı durumdayım, vicdanımla kavga ediyorum sürekli ama bırakamıyorum.Herkesin dayanma gücü farklı,iradesi farklı.Bende biliyorum bebeğime zararlı olduğunu ama dayanamıyorum, insanların kötü gözle bakmasından bunaldım,sorumsuz , düşüncesiz gözüyle bakılıyor ama maalesef olmayınca olmuyor