linaaryaa kusura bakmayın ama gerçekten nasıl içebiliyorsunuz terslemek için söylemiyorum üzüldüm sadece bebeğiniz için. Arkadaşımın annesi de öyle içiyordu ona da yalvardım hep ama bırakmadı. Çocuk sürekli hasta bronşit oluyor zatürre oluyor, astım olma ihtimali yüksek Allah korusun. Nereden dönerseniz kardır bir doktorla görüşün bence sigara bırakma poliklinikleri de vardı ne derece iş yapıyorlar bilmiyorum ama inşallah bırakırsınız bebeğiniz sağlıklıdır inşallah 🙏🏻🙏🏻🙏🏻