Semy yaa kurban olurum.. RABBİM korusun meleğimizi. Benimde kızım 4 gün yoğun bakımda yattı solunum sıkıntısından dolayı. Hastane koşulları yetmediğindendir sevk edilmesi.. Sen iyi düşün çünkü anneesi gibi güçlü bir bebek Aybars🤲🏻Ben hiç görmeden sadece saniyelik ağlamasını duydum sonrası yok 😔Benim kızımda ilk gün gittikten 5 saat sonra makineden çıkarılmıştı kendi başına alması normal mi diye gözetim altında tuttular ne olur olmaz diye. Sakın üzme kendini meleğine sütün kesilmesin. Herşey düzelecek bak gör ❤️🤲🏻