Fehime16 doktor asistanı sizin çatala uzanmanıza yardım ediyor. Parmağına jel sürüyor. Eldiven ile kontrol ediyor. Ben çok acı çektim birazda bağırdım yalan yok. Ama çatın çok dar dedi o yüzden bu kadar acın oldu dedi. Kız arkadaşlarım aradı ne oldu geçmiş olsun durum ne diye onlar hiç hissetmedik bile dedi ve normal doğum yapmışlar. İnşAllah sizde hiç acı çekmezsiniz. Herkesin farklı yapısı. Allah büyük bol bol dua ettim sizde dua edin ❤️